RAPIDO + CORSA


Assalammualaikum semua. Alhamdulillah......


Aku dah tukar rim motor aku. Kali ni aku resize lebih kecil sikit
Aku pilih rim Rapido 501 (1.60)
Tayar pulak aku pakai brand Corsa R26 size 80-80 depan belakang


Ringan sikit motor aku berbanding masa pakai rim standard kilang
Baru konfiden masa menunggang rasa sedap
Masing-masing punya citarasa. Bagi aku ok la set up ni


Oh! ya...spocket pun aku resize lebih kecil skit. 
Aku turunkan ke 39 daripada 44.
Aku tukar sprocket belakang jer. Depan aku biar standard


Cadang nak try ride weekend ni. Dah PKP pulak. Simpan saja niat tu
naik jer la dalam kawasan tempat tinggal aku ataupun ke pejabat
Jangan lebih 10 KM radius hahahahaha
Jika ingkar, kompaun RM1k menanti anda.......
 

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez