Yeaho0o0.....

Alhamdulillah.......
yg ditunggu dah tiba. setelah bertahun akhirnya menjelma jua
aku dah dapat surat dari pengesahan jawatan SPA Perak. aku dah konfem! yeaho0o0....
pengesahan jawatan aku start pd November 2007 & skim pencen aku mula Mac 2010
Insya Allah klu sempat bln Mac ni dah tak potong EPF. Nnt leh ar kuarkan simpanan EPF aku yg berjumlah RM**** tuh. Leh ar wat saving utk masa depan aku, wife & anak
Pasni nak survey2 umah lak. nak beli umah yg sederhana & mampu milik
Furniture umah nnt aku nak beli tunai jer guna wit EPF sebab malas dah nak pikir installment.
biar gaji aku nnt just potong loan BR, pinjaman perumahan, zakat & insurans diri jer
seb bek kete2 da abes bayar. cuma tinggal kete mama je lagi yg kene bayar installment. Pape pun aku epi sbb kesabaran aku menunggu akhirnya berhasil juga. Syukur pada Allah SWT sbb tahun ni mcm2 rezeki yg telah aku kecapi

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA