KuGiRaN

Lama dah tak updated blog nih. bertahun rasanya. baru2 ni rasa nk bukak tengok2 balik semula blog ni. Erm....nak citer ape ek? K lah, arini nak gitau yang sejarang ni aku dah kembali aktif main muzik. Kalau dulu aku main drum bersama Mission Band tapi sekarang dah bertukar posisi kepada instrument bass. Cuma kali ni aku dah tak join band Mission. Kali ni aku melibatkan diri dengan band indie SHIMIZU dan band alternative rock Tomato Gebu. Kedua-dua band ni masih lagi berlandaskan akar muzik rock cuma pattern yang sedikit berbeza di mana SHIMIZU lebih kepada modern rock dan TG lebih cenderung kepada rock n roll.

SHIMIZU
TOMATO GEBU
Gambar atas adalah Band SHIMIZU dan gambar bawah adalah Band Tomato Gebu. Nanti di lain hari aku akan ceritakan mengenai kedua-dua band yang aku sertai ni secara lebih detail lagi. Adiosss......

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA