RaYa..RaYa...RaYa....

Lagi 10 hari dah nak raya. Sekejap je rasa dah tiba penghujung ramadhan. Puasa tahun ni gastrik aku tak teruk menyerang dan aku masih mampu untuk bertahan berpuasa. tak macam tahun lepas. Tahun ni cuma ari pertama puasa je badan aku lemah sebab belum sesuai dengan keadaan. Masuk ari kedua dah boleh berpuasa macam biasa. Alhamdulillah............

Tahun ni giliran beraya di rumah mertua aku kat Putrajaya. Seperti biasa, 2 tahun sudah aku akan solat sunat Aidilfitri di Masjid Putra. Dulu takde pengalaman lagi & tak tau situasi di situ. Kali ni dah tau macam mana keadaan masa tu nanti. Penuh dengan warga asing dan aku pulak yang rasa macam berada di luar negara huhu....

Tahun ni keluarga mertua aku akan bercuti ke Langkawi bermula pada hari raya ketiga. Ni pengalaman pertama aku ke sana dengan kapal terbang. Segalanya telah diuruskan oleh isteri aku yang tersayang. Aku cuma follow jer huhu.....

Comments

  1. MMG LA FOLLOW JER...TP ULUR LA BANTUAN KEW. SKIT...

    ReplyDelete
  2. organizer mesti la byk duit. klu x wat pe rancang percutian. no huloq2 ok....peserta program bajet dah kureng

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA