Langkawi.........Aidilfitri 2012

Nak share dgn korang pic2 aku holiday di Langkawi dgn famili mertua aku masa Aidilfitri yang lepas.
Kitorang gi dgn flight sbb nak rase mcm mana naik kapal terbang & juga nak elak traffic jem. Korang pun sedia maklum yang jalanraya/lebuhraya negara kita ni akan dibanjiri kenderaan pabila tiba musim perayaan.

Ok, percutian ni memang dah dirancang oleh wife aku sejak sekian lama. Ni 1st time aku naik flight. So, gelabah la sket. Kena lak aku ni ade penyakit gayat. lagi la nervous. Sebelum take off tu dalam ati aku berdoa macam2 la untuk nak elakkan perasaan nervous.

Kitorang kt Langkawi dari 22-24/8/2012 (3 Hari 2 Hari) & stay dekat Desa Motel, Pantai Chenang.
Meh kita tengok sedikit pic2 kat sana yer

atas flight sebelum take off. Semua excited

Aku cuba cedok air kt perigi Mahsuri

My Feberet car....MIRA

Pic ni aku amik masa kt atas awangan. mase ni gayat dah beransur hilang

View yang sungguh mempersonakan bagi aku yg 1st time naik flight

Dah sampai Langkawi International Airport

Sessi jenjalan kat Chenang tengok kedai2 kat situ

Makan tengah ari kat Pantai Chenang. Kedai ni lauk dia sungguh sedap & murah

Ni tempat wajib kalau sampai Langkawi. Sapa tak pi sini tak cukup syarat la percutian dia

Ade iras2 pelakon filem tak?

Ni la motel yang kami check in. best kat sini. Ramai pelancong asing

 Sessi naik bot pusing2 laut. Aku tak mabuk ok....huhuhu

Pi Aquaria. Yang ni pun tempat wajib dilawati

Posing....posing....posing.....

Kat Telaga Tujuh. tak naik pun ke sana sebab nak ujan dan x larat panjat bukit

Kat Cable car. x naik pun sebab orang beratur panjang. bukan sebab gayat tau!!!!!

Adik ipar aku cuba flying fox kat cable car tuh

 ape aku buat ni pun aku tak taw

 yang ni sebelum masuk ke Kota Mahsuri

 sempat lagi posing 

aku terer cedok air sebab kecik2 dulu kat kampung mandi kat perigi gak

ni la makam legenda Langkawi. Makam Mahsuri

Koleksi kereta Tun Dr. Mahathir di Galeria Perdana

Hepi sungguh si hero aku nih

Amacam? ade gaya tak macam Tun Dr. M????

Bapa mertua aku pun nak posing dekat abang drummer nih

 ade live band lak masa tu di Kota Mahsuri. Masa ni diorang main lagu "Penawar Rindu"

Kami peminat kereta-kereta nih

Kalau la aku dapat Mira original nih kan best

Tugu kat depan Galeria Perdana

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA