Gigs & Shows

Kali ni aku nak share dengan korang semua gambar2 sepanjang penglibatan aku bermain muzik bersama band TOMATO GEBU. Show2 yang kitorang jayakan takde la besar mana tapi cukuplah sekadar untuk menimba pengalaman baru bagi pemuzik amatur seperti aku. Bagi aku show2 begini merupakan platform yang baik untuk pendedahan. Mari kita saksikan yer

Sessi soundcheck sebelum show di Karnival Usahawan Felda Sungai Tengi, Selangor

Show pada malam hari

1st time pakai gitar ni. Baru beli sehari sebelum show

Show ni memang havoc. Orang felda memang sporting

Izzu dengan trademarkd beliau-terjun stage 

aku memang betul2 enjoy ini show

sempat lagi bagi pose untuk kameramen

kitorang ajak penonton naik atas stage

time ni ramai lak yang amik gambar/video

yang ni lak show kat Karnival Generasi-Y, Teluk Kemang Port Dickson dalam Negeri 9

topi tanduk ni memang trademark aku bersama Tomato Gebu

stage yang besar bagi aku

aku menyumbangkan suara back up untuk satu lagu

walaupun stage besar tapi kitorang kuasainya jugak

Yang ni show kat MYPARC, Putrajaya

show ni Izzu kena nyanyi sambil main gitar sebab Effa tak dapat join atas komitmen kerja

beraksi penuh gaya walau tanpa penyanyi

sound show ni best

persembahan sikit cacat sebab tanpa vocalist

aku pun secara automatik jadi macam pendiam atas stage ni hahahah

nyanyi sambil main gitar menjadikan si Izzu ni ibarat tiang

Yang ni lak show kat Teluk Kemang, Karnival Usahawan Muda

enjoy beb

paduan gitaris & bassist

masing2 tengah enjoy the show

Drummer kitorang gunakan khidmat ACAP

sempoi wo0o0o0

aku back up vocal untuk lagu Sementara Aku Masih Ada

Perghhhhhh

Haiiiiiii...............

Sheikh sudah mari!!!!!!!!

Malu....


















Sekian. Terima kasih

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA