Tukar Nadi

Loco skrg da siap tukar nama. dalam geran da ros haslinda owner dia
hadiah untuk mama. skrg sedang bertapa di bengkel P44 Permatang Pauh(milik Gar). Tengah tukar enjin turbo. hahaha....jangan terkezut loco pun pakai terbo beb. baru ar pick up sket. aku masukkan enjin Mira L200S auto. Mesti orang pelik nape aku masukkan enjin auto. alasannya sbb aku nak bawak kete tu dalam keadaan rilex. tak nak ribut2. kalau nak power aku dah ade L512. Loco ni utk aku nek bersiar2 & konvoi2 dgn anak bini.

Dah seminggu loco dlm bengkel. Progress terkini jap td aku dpt tau enjin bay dah cat kaler itam. enjin x masuk lagi. harap yg terbaik & takde major problem kt enjin tu..................................long live loco

Gambar ni dah siap edit hahahaha......

Ni masa konvoi ke Lata Kekabu

Ni kat Sekolah Cikgu Mady a.k.a Angel Beats Mira

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA