U Jump, I Jump

wah! da mcm cter Titanic lak. sbenarnye x de kena mengena pn dgn cter tu. pangkal cter sbenarnya lepas aku dpt transfer ke tepeng, mama lak dpt tukar. 

smlm(12/4/2010) ari isnin mama dpt surat transfer ke tepeng. mama ditempatkan ke Balai MSOB pada 19/4/2010. wah, da mcm janji lak dgn aku. alhamdulillah.....aku start kt tepeng pd 15/4/2010. rezeki pas kwen la tu. 

syukur....tp mama mohon tangguh ke 2/5/2010 sbb nk setel keje2 kat ICU. tak kisah lah, asalkan kitorang dpt bersama. wat sementara ni sebelum umah yg aku beli siap sepenuhnya dlm masa 2-3 bln ni kitorang tumpang dulu kat umah parent aku. da siap nnt bru la kitorang msuk umah tu. aku da spendkan sejumlah modal utk membeli perkakas2 umah mcm perabot & mcm2


Ni gambar kitorang sebelum kawen hahahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA