SHIMIZU : GIG Cuti Sekolah

Shimizu last perform untuk tahun 2012 adalah di gig CUTI SEKOLAH @ RainHouse Studio, Kamunting pada 15/12/2012 hari Sabtu.
Gig sepatutnya start dalam jam 1pm tapi delay ke jam 3.00pm. Shimizu jadi band yang kedua perform. kira ok la sebab abis awal. Ade la masa Danny Sanders nak balik ke Kota Bahru.

Antara lagu yang kami mainkan pada gig kali ni ialah:

1) Berikan Aku
2) Jangan Kau Ragu
3) Cerita Dia-Drama Band
4) Aku Tak Bisa
5) Luahkan Perassan

Crowd tak berapa ramai. Mungkin disebabkan faktor promosi kot. Crowd yang hadir pun aku tengok ramai terdiri dari mat-mat metal. So, bila Shimizu perform maka akan terpacullah riak muka tercengang. Maklumlah, muzik Shimizu ringan jer. Itu pun crowd still bagi support walaupun lari dari tune pendengaran mereka. Meh tengok gambo2 yang sempat diambil semasa gig berlangsung

Backline pada hari itu

Marshall kabinet depa bagi

brader ni tengah soundcheck drum

band Black Revenge opening act

ni la efek pedal yang aku guna

Danny Sanders bersama gitar putih 

soundcheck time untuk SHIMIZU

setting mana yang patut

vocalist masih tersenyum menanti bandboy siap setting

keyboard aku bawak sendiri untuk dimainkan oleh Izzu

malu ke ape ni main posisi senget

nyanyi dengan penuh gaya

penuh penghayatan

kibod lagi

solo time

aku pakai warwick & Atan guna fender strat 

Black 

semua tengah kusyuk

antara crowd yang hadir yang memberi semangat untuk kesemua band beraksi

aku tengah feel

Danny Sanders bersama gitar low end jer sumbangan dari aku sendiri. Gitar beliau telah patah neck

lagi gambar menunujkkan aku tengah feel

kibodis tengah menggagau capai note2 lagu

Atan tengah feel & Ayien drummer tengah mengantuk wahahahaha

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA