D'Guys @ Kenduri Kawin

Pada 23 November lepas aku back up gitar untuk band D'Guys di function kenduri kawin
Ini adalah tugas bidan terjun sebab tak de dalam perancangan pun pada aritu aku akan perform
Pada malam sebelum show tu aku berkunjung ke Edy Studio nak tengok D'Guys praktis tapi last2 aku dijemput back up section gitar kerana diorang punya kibodis tak daapat perform
Jadi untuk mengelakkan daripada muzik menjadi kosong maka aku telah dipaksa untuk back up diorang
Tanpa berlengah lagi aku pun memberi persetujuan kerana pada hari function tu aku tidak mempunyai apa-apa komitmen
So...............saksikanlah gambar2 yang sempat dirakamkan di tapak kejadian

Mr Bard - Percussion & vocal

Gua pakai gitar Pak Ya(bassist)

Pasangan pengantin pun nak bergambar dengan band CALISTA

gua tunjuk skill main percussion untuk 1 lagu. Bongo ni aku punya sendiri

Giliran Bard plak untuk menyanyi

Cermin mata baru beli ni. Beli kat VINCCI Queensbay Mall, Penang

Aku bedal je main

Penampilan istimewa persembahan daripada band CALISTA

perasan tak aweks2 kat belakang tu 

Yang ni lak giliran KAY(vocalist D'Guys) nyanyi

Fewwiiiiitttttttttttttttt..............awek ni geng rombongan pengantin pompuan dari KL. Berani dia request nak nyanyi

Errrrrrrr..................Bard ni nak nyanyi ke nak ngorat

Amboi3...............mesra la plak. Kalau macam ni aku pun nak nyanyi

Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

My Lovely Little Machinez

RAPIDO + CORSA