My Lovely Little Machinez

Lama tak cter pasal machines2 aku. Bukan apa, lama dah x naik jalan jauh. Sekarang ni gi keje pn naik kete wife aku. Dua2 kancil aku rehat je kat umah. L512 aku parking kat umah mak aku. Loco parking kat umah aku sendiri. Kadang2 tukar shift hahaha.....kadang2 dua2 skali aku parking kat umah mak aku. Saja kasi terang & clear skit parking umah aku. Ruang parking umah mak aku luas sket. Bleh isi 8-9 biji kete.

Dua-dua aku bawak gi Gath Pinky Kitty kat Putrajaya pada November 2011

KANCIL MIRA L512




Kancil Mira L512. Yang ni aku buat main autoshow & konvoi2 besar jer. 1st car aku beli hasil dari titik peluh keje kat Terengganu dulu. Dalam geran dari dulu sampai sekarang hanya nama aku sorang je owner dia. Sayang nak jual

PINKY LOCO




Kancil Pinky Loco. Yang ni aku wat naik area dekat2 umah je macam wat gi pasar malam, kedai, market dan urusan2 yang penuh sesak dan susah parking. Kadang2 wat pi konvoi gak. Yang ni memang santai dan easy drive sebab aku da tukar enjin L200S auto hihihi....turbo auto beb


Comments

Popular posts from this blog

Memory Remains

RAPIDO + CORSA